bisenakillisinzaten iyiki ama iyiki varlar fakat çok yoruluyorsunuz. Her konuda çok zorluğu var canım
- Büyük kızımla eskisi gibi vakit gecıremıyorum(etkinlik, dışarı çıkma vs gibisi olmuyor artık) evin içinde ona yetmeye çalışıyorum
- Kıskançlığı ve kardeşine vurmaları var engelledikçe daha çok hırçınlaşıyor
- Çokkk yoruluyorsun çokkk belli bir saatin düzenin haftasonun olmuyor 🙂
Yardım edenin yoksa cidden cok zor benım var olmasına rağmen çok yorgunum 😔