Laden ilkgozagrimmmm evet olmuştu 3-4 gün sürmüştü. İnatçı ateş yapıyor enfeksiyon. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Domino ilkgozagrimmmm evet ateş oluyor mutlaka maalesef. 3 4 gün sürüyor. ben ılık su bal ve limon karıştırıp veriyordum. birsey yemek istemiyorlar çorba falan veriyorum limonlu zorla da olsa. 😞
Busrabektas ilkgozagrimmmm Enfeksiyon olduğunu ilaca rağmen geçmeyince anlıyorum hemen. Kızım bogaz enfeksiyonu oldu yaklaşık 3 gün hiç düşmeden devam etti sonra antibiyotikle düzeldi.
ilkgozagrimmmm Domino Sadece emiyor 17 aylık aç resmen çorba bile veremedim hiçbirşey yemiyor ateş, öksürük,burun akintisi hepsi var doktor boğazları çok kızarmış dedi geçmedi ateş halsiz yaptı hep 😔
Domino ilkgozagrimmmm Aynen cnm öyle oluyor maalesef emiyorsa bol bol emzir sen ıhlamur iç sute geçer o da faydalanır. umarım en kısa zaman da atlatırsınız yıpratıcı bi süreç. biraz da olsa vermeye çalış. kendini strese de sokma yemiyor diye benim 3.5 yasinda oglum 2 gün hic birsey yemedi hep haksızı uyuyordu bende zorlamadım baya da kilo verdi ama napalim hastalik kötü maalesef. 😞
ilkgozagrimmmm Busrabektas Bizimde 3 gündür öyle Antibiyotik ve ateş düşürücü veriyorum ateş korkutuyor hep inşallah yarına ateşi geçer
ilkgozagrimmmm Domino Evet şimdiden verdi gibi geliyor boğazı geçse yer belki gerçekten anneler içinde zor kıyamıyorum ac diye ayri üzülüyorum. Rabbim beterinden korusun şu salgınlar bitse artık o kadar dolu ki hastaneler
Domino ilkgozagrimmmm inşallah geçer canım inan ki soluduğumuz hava da bile hastalik var gibi hissediyorum balkona hava almaya çıkıyorum af edersin b.k kokuyor ortalık eve geri giriyorum 😂 kilo veriliyor ister istemez sen zorlama cnm o kendi istediğinde yer. çok geçmiş olsun tekrar.