Elifinannesiiiiiiiiii Arkadaşlar 5 ay olacak doğum yapalı hala göbeğim et kesiği gibi (dikiş yeri değil) karnım acıyor elleyince bel ve sırt ağrım çok fazla ve bacaklarım sızlıyor benim gibi olan var mı??
Annakarenina_19 Elifinannesiiiiiiiiii benim 8 gün oldu elleuince acıyor üst kısım dikiş yeri degil de karnım hatta göbeğim aciyor 😐 benim yeni de inşallah geçer 😧
meryemoa Elifinannesiiiiiiiiii bel ve sırt ağrısı bende de var benimde 4 ay oldu eğilip çocuğumu bile zor alıyorum eşimi bile yanımda yatirmiyorum oğlumu beşikten alamayınca onu uyandiriyorum uykusu bölünmesi diye oğlumu yanıma aldım o başka odaya gecti
Betlcelik Elifinannesiiiiiiiiii 39 gün oldu evet tezgâh a bir yere karnım değince hafif acıyor ama başka bir ağrım yok arada baş ağrım tutuyor oda uyku duzenim yok diye sanırım bilmiyorum ben normal hamile olmadan önceki hayatıma döndüm çoktan 3 buçuk yaşında ki kızımi kucağıma almayi o kadar özlemiştim ki her dk kucaklıyorum
Elifinannesiiiiiiiiii Annakarenina_19 inşalah canım sezaryen sonrası karnına bastırarark alttan kan pıhtısıı çıkarttılar mı
Elifinannesiiiiiiiiii meryemoa bir tek bende var sanıyorum canım.. Her gün zor geçiyor vende altını değişirken sırt bölgesi nefesimi kesiyor sanki oturup kalkarken belim çok kötü ağrıyor ne olacak böyle bilmiyorum nereye kadar çekeceğiz
Elifinannesiiiiiiiiii aysecbnoglu doğumdan sonra 3 kere muayene oldum kadın doğuma 22. Si kızımın kontrolü var yine randevu aldım
Annakarenina_19 Elifinannesiiiiiiiiii doktorum dikis yerimi kontrol etmişti doğumdan 4 gin sonra bir de ultrasonda bakmıştı 1 ay sonra tekrar gel dedi
meryemoa Elifinannesiiiiiiiiii ben anestezi den karnakli diye düşünüyorum iğneyi yapamadı 3 4 kere denedi canımı aldı sanki hatta o an kim sezeryanaa kolay diyosa diye küfür geçirdim resmen içimden
Elifinannesiiiiiiiiii Annakarenina_19 benim karnıma belirli aralıklarla 4 5 kere gdip gelip bastırdılar canım öyle yandı ki göbeğimin deliğine kan oturdu hala simsiyah
Annem-33 Elifinannesiiiiiiiiii havluya ıslak şu değirip gobegin içini temizle ben öyle yaptım geçti bugün
dnz1234 Elifinannesiiiiiiiiii Aysshn-123 omurilikte de dokununca yatarken kalkarken acı oluyor mu canım kemikte
Tweetyy meryemoa Elifinannesiiiiiiiiii 3. Seferde buldu bendede… travma ustune travma bu sezaryen resmen
Mehake Elifinannesiiiiiiiiii yani olabilir benim sukur ilk seferde buldu ve yapti kesinlikle hic aci olmadi o gece cok agrim sancim oldu o kadar
Mikiii Elifinannesiiiiiiiiii bebeğim 6 aylık olacak hala dikiş yerim sızlıyor ayağıyla bezlerken tekme atıyor sızlıyor Doğumdan sonra falan hiç sorun yaşamadım estetik dikiş oldu ama bel ağrısı zaten felaket genel anestezi oldum Doğumdan sonra 3. Reglm şuan oranın ağrısından acısından yürüyemiyorum neredeyse Doğumdan önce sadece karnım ağırırdı regliyken 🥲 Kadın doğuma gidicem gidicem diyip diyip erteliyorum bakalım hayırlısı