Ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum 20 günlük bebeğim var emziriyorum uyurken zorlanıyorum tabiki uyandırıyorum çokda güzel emiyor hatta memede uzun sürede kalmak istiyor bazen uyuyor bazen emdikden sonra tekrar aranıyor sütümü sağıyorum başta emziremediğim için biberonla veriyordum her aranmasında bu çocuk doymuyor diye diye biberonla sütümü veriyorlar bir emzir diyorlar bir biberonla süt veriyorlar doymayan çocuk çişli kakalı bez çıkarır mı yani? Stresden sütümü kesicekler resmen ben emzirmek istiyorum doysun doymasın saatlerce dururum her arandığında biberonla süt vermek nedir psikolojimi bozuyorlar resmen yetersi hissettiriyorlar kendimi bana 😞aranıyor diye sürekli aç mı demek yani ?