Bebeğim 3aylık bir kere solunum sıkıntısı geçirdi hastaneye gittik hava verdiler geçti. Şimdi tekrar oldu burnu hırıldayıp duruyor. Okaliptüs yapı solunum sıkıntılarına faydalı diye aldık ama bebeklerde kullanımı zararlı diyor bazı yerler. Bazı yerlerde kullanabilirsiniz diyor. Ne yapacağımı bilemedim.