Tortilla_ cicekcan Süte geçiyor sanırım kimyasal boyalar ama doğruluğunu araştırmak lazım bilgim yok Üstte kalsın 🙂
tmmzysf20 cicekcan boyadım ama pişmanım 4 aylıkken oglum emmeyi bıraktı acaba diye dusundum hep sütümün tadı deişti tabi bilemem ama cok pişman olmuştum cok meme reddi yasadık ama neden niye bilmiyorum yazayım dedim. ❣️