Merrve bizde calpol olmasina rağmen doktorumuz fitil verdi ilk akşam takın dedi. Ben ilk 2 akşam taktım. Bebeğim normalde de çok ağlayan bi bebek değildi ama biz yine de taktık ameliyat sonuçta. İlk anestezi etksi gittiğinde ilk 2 çişte ağladı sonra hiç ağıdı
olmadı ilk2 gece fitil verdim sonra calpol verdim bi de krem sürüyordum sana tavsiyem bi kaç gün sonra bezine kantaron sürün . Bezi yapışmasın. Bize de doktor önermişti:) bezi biraz sızdırıyor yağdan dolayı ama çok çabuk iyileşiyor yapışmadığı için 😊🙏