hypatia Kızlar selam, kızım 20 aylık. 2 gündür ne yese ağızında tutuyor. Dakikalarca uğraşıyoruz yutması için. Böyle bir şey hiç yapmazdı. Acaba nasıl vazgeçirebiliriz? Başına gelen var mı
tmmzysf20 hypatia diş cıkarıyor olabilirmi bnm oglumda 3 4 gun bole yapmıstı suan 18 aylık yani bu arkda dişlerde 3 gun yemedi aglıyordum neden diye anayız vala o aglayınca aglıyorum 😂 megersem diştenmiş agzında tutuyordu inşallah düzelir canım 🥰
hypatia nurelem yemek için ağızını açıyor o konuda sıkıntı yok ama ağzında tutuyor yut kızım dediğimde ağlamaya başlıyor 🤦🏻♀️ Oyun yapmıyor sanki
tmmzysf20 hypatia evet canım ondan yer annesi merak etme cıkarana kadar bole gecer bizim 3 gun surdu suan 12 dişi var bizim ama dişte oluyor agzında tutuyorlar
hypatia koalaninannesii kahvaltıda severek yediği şeylere de yapıyor ama. Tüm gece aç sabah aç uyanır normalde ama yine de tutuyor
buselidunya hypatia Ayyy valla bir aydır aynıyız ya. Sevdiği şeyleri bile yerken ağzında tutuyor dakikalarca, tam çıldırmalık 🥺
koalaninannesii hypatia büyük oğlum yağıyordu yemek istemediği için ağzında saklıyor demiş ti dr bi ara böyle devam etti sonra düzeldi yemekten bile konuşmayın bi süre sonra geçiyor. Mesela kahvaltı hazırlayın kendinize ona sende gel demeyin kendi geldiğinde istediğin bişey varsa seç ve ye diyin falan bakalım ne yapcak