Beldeyegin Gecmis olsun canım 🙏 Sipariş notunda belirtin bence durumunuzu gelen kurye de tedbirli gelsin Banabi’de görmedim ama yemek vs sipariş verdiğimde bazı kuryeler maskesiz geliyor aynı durum olmasın sizede. Bu arada bazı uygulamalarda temezssiz teslimat var bunda da vardı yanlış hatırlamıyorsam o şekilde de alabilirsin kapıdan 🤗