Melekce Kızlar 4 ayimiza giriyoruz bebekleriniz ne zaman sert basmaya dönmeye ve oyuncaklarını kendi tutmaya başladı 🙂🥰
Ayse252125 Melekce ah bende tam bu kadarken ne zaman diyordum 😂 bugün 4 ay 2 günlük ve dünden beri dönmeye başladı ama biz egzersiz yapıyorduk 3. Ayından beri 😁
Kaderlmc Melekce sert öyle dimdik durmuyor canı isterse basıp duruyor sonra kendini bırakıyor daha dönmedi kızım ama oyuncaklara uzanıp almak istiyor kavrıyor falan 4 ay 21 günlük
Arc1993 Melekce bu aralar dönmeye başlar. Benim oğlum 3,5 aylık dönmüştü ama arkadaşımınki 7 aylık döndü. benim oğlum 17 aylık yürürken o arkadaşımın bebeği 13 aylık yürüdü. Yani belli olmuyor aslında çok fazla sınır çizmeden keyifle büyütün bebeğinizi
Melekce Ayse252125 ya bende yapıyorum henüz başlamadı 🙂inşallah en yakın zamanda döner kendini hazır hissedince ya birde oyuncaklarını eline verdiğim zaman kısa sürede hemen bırakıyor bunlar normal mi acaba
Ayse252125 Melekce evet çok normal aynı sizin gibiydim ben cidden ablamın bebeği benim oğlumdan 2 ay büyük sürekli sorardım ona aniden oluyor hersey ☺️
Ayse252125 Melekce tabi ki daha küçük ama siz oturtun kucağınızda ve ayaklarıyla basması için destek olun
Melekce Ayse252125 evet deniyorum sürekli koltuk altından tutup ayakta tutmaya çalışıyorum dizlerimde
Mihriban36 Bebegim 3 ay 12 gunluk o kadar cok kusuyor ki midesinde gr bisey kalmiyor doktora goturdum gaviskon toz verdi ama hic etkilemiyor bu durumu yasayan var mi
Mihriban36 Melekce iste doktor da onun icin o tozu verdi cocuk gastroentolojiye yonlendirdi ama sira yok o toz sa fayda etmiyor napcagimi bilmiyorum o kadar uzuluyorum ki
Kaderlmc Melekce amin inşallah tüm bebekler sağlıkla büyüsün 🌼 yani her bebeğin gelişimi çok farklı gerçekten ben de dönmüyor diye kafaya çok takmıştım ama herşeyin zamanı var onu bekliyorlar