Bnde erkek ismi arayışın dayim ama hala karar kilamadik yaa🤦
Alperen 🤔…..eşim kararsız bn sıcak bakıyor um bu isme
Yağız🤔…..(eşim istiyor bn asla istemiyor um )
Ali 🤔…eşim istemiyor ben çok beğeniyorum
Seyit yada Seyitali🤔 …ortada bir isim
Erdem🤔….esim istemiyor bnce güzel bir isim
Kadir🤔 Kadir gecesi doğum yapabilirim tarihler çok yakin çünkü eşim direk öyle olursa kadir koyalım diyo bilmiyorum bu konuda da karar sizim Allah’ım çocuk isimsiz doğacak bu konuyu çok kafaya taktım okuyanlar söylesin sizce bn ne isim koymalıyım 🤦