Ayseguler Merveali merhabalar gecmis olsun oglum 1ay 17 gunluk yarin sunnet olucak sizin oglunuz kac aglik ve nasil oldu zor oldumu korkuyorum kiyamiyorum ogluma
Deletedmom212 Merveali hayırlı olsun gecmis olsun canım☺️ Bizde perşembe gününe sıra verdiler bugun forumda okuodum da sargı bezi takmayın kimi diyo takın acıyo nasıl oldu nasıl yaptınız karton bardak koydunuz mu bende ona göre tedbirli olıyım canım bizde 5 ay 3 günlügüz ☺️
Merveali Ayseguler hiçççç korkmayinn bizimki 50 günlük lokal anestezi oldu hiç ağlamafi daha çok rahat geçti aöeliyat hanede. Bile ağlamamiş hiç panik yapma bebekken çok daha rahat geçiriyorlar bu süreci cnm
renkliruya Hayırlı uğurlu ve geçmiş olsun.. Bizde ağustosta yaptıracağız.. 13 aylık olacak o zaman.. Valla kara kara düşünüyorum nasıl olacak diye.. İnşallah bizde sorunsuz atlatırız..
Merveali renkliruya sağol cnm. Bebekken yapdırmak daha iyi oluyor hareketlenince daha zor imkanin varsa yapdır hemn hiç vakit. Kaybetme
renkliruya Merveali Kesinlikle katılıyorum.. Bana kalsa 2-3 aylıkken yaptıracaktım ama babasını ikna edemedim.. Hayırlısıyla atlatırız inşallah.. 😃
Merveali Deletedmom212 bizim sadece karton bardak var cnm paamsumam feln vermedi larton bardak al arka smindan kes. Özelde yapdırıyorsan onlar koyuyor ilk