Mrtmunu_35 4 aylık bebegim varr bactrim ilac alıyor doktor bn bırak diyene kadar bırakma dedi ama ishal oldu yeşil sarı kaka yapıyor çok korkuyorum
Mucizemm344 Mrtmunu_35 canım bizde kullandık ama o bize ishal yapmadı piyeloseptyl kullanmıştık bize o yapmıştı
Mucizemm344 Mrtmunu_35 canım değiştirmedi çünkü içindeki prosedürde ishal vs yazıyordu enfeksiyon geçmediğinden bactrim kullandı idik