Ess1ra Bugün karın ağrısı şikayetiyle doktora gittik. Oğlumun karnında yoğun gaz birikmiş enfeksiyon saptandı antibiyotik başlayacağız. Yalnız gaz için doktor bi şey vermedi gazı nasıl giderebiliriz önerisi olan varmı?
Ess1ra Masmaviuuuui ateş vs yok oluesa hemen getirin dediler . Yoğun gaz var karın arkasını göremiyoruz gazdan dedi ama herhangi bir işlem yapılmadı gaz için . Sizin öneriniz varmıdır?
Ess1ra Albertosss lavman demek istediniz sanırım ama doktorumuz yapın demedi, sadece antibiyotik verdi
Masmaviuuuui Ess1ra bizim arkadaşım çocuğu bu sekildeydi bulunduğu şehirde bilemediler ankaraya götürdü orada cıktı akdeniz Atesi cnm ama lavman yapip rahatlasa bence iyi olur zararlı bisey değil sonucta