Hyryygt <a href="https://hizliresim.com/r0gDQP"><img src="https://i.hizliresim.com/r0gDQP.jpg"></a> Boyle olan var mi bebeginde????
chd Hyryygt benimkinde de var aynısı geçmedi de ara ara görüyordum biz doktora götürdük sinek ısırığıymış canım doktor resmen güldü bize..🤭
Hohomoromu Hyryygt sinek ısırıp alerji yapmış olabılır benım ılk bebegımde yaz ayında sinek ısırdıgo zamn bu şekilde bütün vucuduna yayılmıstı dr sinek veya farklı bi haşeri ısırmıs demıstı kırmızılıkların üzerinde küçük delikler varsa bişe ısırmıştır
Minikkusum1343 Hyryygt eyvah eyvah insallah altinci hastalik degildir cok kptu bi hastalik biz yeni atlattik internetten oku belirtilerini.. atesi ni kontrolunde olsunn
Umybscn Hyryygt aynı dertten bende müzdaripim sürekli değişik yerlerinde çıkıyor ve kayboluyor tekrar çıkıyor doktor bir şey yok dedi ama nasıl yok belli ki bir şey dokunuyor off öğrenirseniz benide bilgilendirin lütfen
Yigitmom Hyryygt 8 aylık seninki kaç aylık benimkininde kollarında vardı şimdi de baacklarında çok sık yok ama var yinede
Hyryygt NrYlmzTsr yok sinek isirigo drgil surekli vucudu bu sekilde dokuyo bi lac aydir gecmedi biri grcse ertesi gun yenisi cikiyor
Hyryygt Birinciannesi bazisi sert bazisi leke gibi ikisi de bi kac gune geciyor yeniliyor. Ne oluyoki sert olunca?
Hyryygt Yigitmom aynen bizimkide ayni. Senin oglunun adi da yigit sanirim benim ki de yigit. Yigitlerin vucutlari dokuntuluuu
Birinciannesi Yigitmom egzama gibi duruyor canım o yüzden sordum benim bebeğimde de var da besin alerjisinden dolayı çıkıyor bizde, belki bir şey dokunmuştur