Ben de sezaryen oldum doğumdan bir gün önce ağda ile almıştım dikiş kontolu için gittiğimde henüz çıkmamıştı sizin erken çıkıyor demek ki ama ilk agdami bebek bir aylıkken yaptım korkulacak birşey yok eşimden yardım aldım dikiş olan yerleri o dikkatlice aliverdi sizde korkmayın eşinizden yardım alın