Qwerty Herkese merhaba, Sütünüzü sağdıktan sonra yenilenmesi ne kadar vakit alıyor? Sağdıktan sonra emzirince yine hemen sütünüz geliyor mu? Bu süt arttırıp saklama işini nasıl yapıyorsunuz? Teşekkürler şimdiden 😊
Tosuntugce Qwerty benim sütüm çok akdığı için günde 2 3 sefer sağıyorum dolaba koyuyorum onu 2 gün içerisinde tüketiyorum sağımdan sonra sütün geliyor zaten bebeğin emme gücü daha kuvvetli olduğu için geliyor sütün benim pompadan belli bi müddet gelmiyor bebeğim emince geliyor süt
Egesem Qwerty sanırım herkesin vücudu farklı benim oğluma yetecek kadar olması için sağımdan sonra 2saat filan geçmesi gerekiyor.. bir de meme mama gittiğim için vücut artık ihtiyaca göre üretiyor sanırım mama verdiğim saatte süt olmuyor çünkü önce emzirmeye çalışıyorum gelmiyor.
Qwerty Tosuntugce benim işte çok akmıyor sanırım. Göğüslerim böyle sert sert olmuyor hiç yine de sütüm var çok şükür ama işe başlamadan süt arttırıp depo işlerini öğrenmek istiyorum🙄
Qwerty Egesem ben de en çok uyuyunca sütüm geliyor gibi hissediyorum. Benim de vakit alıyor sanırım, ama şimdi sağdıktan 15 dk sonra emziriyorum süt geliyor gibi emip uyudu 🤔 Karnı aç değildi pek ama🙄 hoff sürekli şüphe ediyorum paranoyak olacam 🤦🏾♀️🤷🏽♀️
Egesem Qwerty evet dinlenmek kesinlikle süt getiriyor ama ilk zamanlarda. Şimdi sadece gece uykusunda dolu oluyor. Dediğim gibi 4ayı geçince vücudum ihtiyaca göre üretiyor artık sütü.. kaç aylık bebeğiniz daha yeniyseniz süt fazla fazla üretiyor belki sisteminiz