merve5561 Aynr16 benim de çok azaldı 2 hafta oldu şuan yavaş yavaş artmaya başladı yine ama bestlak ve humana kullanıyorum artsın diye korona etkiliyor bence sütü çok iyi beslenmeme rağmen azaldı
mrvklncc Aynr16 benim bebeğim bu illet yüzünden memeyi bıraktı o kadar uğraştım emsin diye sabahlara kadar havlu bastım mastitin eşiğinden döndüm bütün emeklerim bi anda gitti canı içinde olsun gerisi önemli değil dedim ama yine de üzüldüm
Sevdalianne Aynr16 öncelikle cok gecmis olsun. Vücut sut uretmek icin harciyacagi enerjiyi virusle savasmaya harciyor haliyle süt uretimi azaliyor. Bunun için zorla da olsa iyi yemelisiniz protein ağırlıklı beslnmelisiniz günde mutlaka 3 ana öğün 3 ara öğün yapin. Ara öğünlerde tahin pekmez ceviz cig badem ve taze meyveler tüketin. Kefir tüketin. Hurma tüketin. Ve bol su için hem hastaligi kolay atlatırsınız insallah hem de sütünüz azalmaz enerjiyi cok alirsaniz
123_lutfiye Benim sütümün rengi değişti ve zamanla azaldı ve bitti.bende covid oldum.ve artık bebeğim mememe bakmıyor bile 4. Ayından sonra anne sütünü alamadı yavrucuğım, hala üzülürüm düşündükçe gözlerim dolar.