Kızımın sag yanaginda dikkatli bakilinca belli olan teninin renginden bir tık koyu olan şakak hizasindan basliyor cenesine kadar sakal şekli gibi koyuluk diğer yanaginda yok daha once 4 aylikken farkettim ustune düşmedim ama simdi daha belli oluyot sanki dogum lekesinin gecme ihtinali var midir gorunuyor yani besbellu