Kadirr Bebeğime ek gıdaya başlayalı 3 hafta bitti ama yediği herşeyi tamamen hiç sindirmeden kakasından çıkıyor sizce normal mi anneler
plakayerli Kadirr ay benimki de böyle. Havuç veriyorum diyelim bezinde verdiğim şekliyle çıkıyor. Siz de bunu mu kast ettiniz
rua_da_senhora_das_verdades Zamanla düzeliyor. Bebeğim 7 ay 2 günlük oldu ilk zamanlardaki gibi olmuyor artık. Vücudunun alışması zaman alıyor sanırım 😌
EngineerMommm Kadirr benimde öyleydi şuan 9 aylık yeni yeni sindirmeye başladı. Mesela bezelye verrirdim verdiğim gibi çıkardı. Artık duzleldi normal galiba bu durum