4 aylık ikiz bebeklerim var kilomuz normal oldugu icin 6 aylik da baslicaz ek gidaya doktorumuz oyle soyledi merak ediyorum herkes bisey soyluyor alerjik risk oldugu icin yogurtla baslanmaz dedi doktorumuz meyveyle tadima baslama sebzeyi begenmiyorlar zor oluyor diyorlar o yuzden sebzeyle tadima baslamayi düsünüyorum sizce hangi sebzeyle baslanmali önerilerinizi almak istedim simdiden arastirmaya okumaya basladim cunku bilgilenmek icin simdiden tesekkur ederim 😊