Deletedmom_73 Hanımlar ben sezaryen olalı 4 ay 20 gün oldu ama korku sardi her yapisimda elim ayağım titriyor lütfen beni linclemeyin bir tek ben mi bu kadar tirsagim 😂
UzncMom Deletedmom_73 50. Günde falan kanamam bitti hemen ağdaya gttim ve çok sızlıyordu sezeryan yerim ama ağdasız olmuyor 🤣Kuaförm kendim yapardm cesaret edemedim😂Gittim biraz acıyor elbette ama oh mis🤣
S-oy Deletedmom_73 yok valla yalnız değilsin ben 1 yıl oldu yapamıyorum ağda hep jiletle temizler oldum hoş çocuktan zaten öyle bir vaktim olmuyor jilet hızlı geliyor elime maddi olarak imkanım yok olsa direkt epilasyona gidicem en temizi
Deletedmom_73 tubaden Zaten bir şey olsa gündelik hayatımda o kadar iş yapıyorum o zaman olurdu deyip kendimi avutuyorum anca 😂
Deletedmom_73 UzncMom Amanın benim 40 bitti ağda yapayım dedim adet oldum 41. Gün bittikten sonra temizleneyim dedim yarım yamalak oldu o da 😂
Deletedmom_73 S-oy Bende jiletle mi alsam diyorum ama o çabuk çıkıyor agdaya devam diyorum eşim izinli olduğu zaman yapıyorum ben hafta da 1 izni var ya da erken geldiginde 😊
S-oy Deletedmom_73 valla o 1 günde ben ne yapcağımı şaşırıyorum hiç bir şey yetişmiyor anlamadan gün bitiyor 😂
TheBossMom Deletedmom_73 normal doğumdan sonra dikişlerim iyileşince gittim kuaföre kendim yapmıyorum acımadı hiç