Mevo_12 Kızlar merhaba 4 yıl önce kızıma doğum yaptım 40 dan snra adet görmeye başladım ama 4ay önce de ogluma doğum yaptım ve 4aydır hiç adet gormedim kanamamda olmadı sezaryanla doğum yaptım normalmi sizce
MeLSeR Mevo_12 ilk bir sene emziren annelerin gecikmesi hormonları etkilediği için normal diye duymuştum. Hiç emzirmediyseniz 4-6 hafta sonra olması gerekiyor. Tabi birde emzirdiği halde benim gibi 6. Haftada olanlar var. 🤦🏻♀️
Yesimsahin Mevo_12 bende sezeryanla doğum yaptım ve bugün tam 4[ buçuk aylık daha dün oldum🥰 yani normal diyolar 1 seneye. Kadar bende çok stres yaptım niyr olmuyorum falan diye ama bence hiç girmeyin o strese
issayar Mevo_12 bencede normal, bende kırkım çıktığı gün olmaya başladım şu an 5 ay oldu doğum yapalı ama her ay hala gecikiyorum bi düzene oturmadı emzirdiğim için diye düşünüyorum, ilk 1 sene düzensizlik normal diye okumuştum🌸