Esralparslan molfixten çok memnunum ben,9 aylık bu sefer küçüğünden canbebe deneyelim dedik hep sızdırdı pişik oldu geri molfix e döndük. Sizin de elbet popişe uygun bez vardır. Baby turcoyu deneyin isterseniz natural falan diye reklamları oluyor hep