babym22 11 çok yüksek değil ama bol bol emzir bugün saat başı emzir. Bizim de 11,7 filandı emzir bol bol yarın göreyim demişti doktor bide yıkamamıştım yıka bebeği demişti. Ertesi gün 10 küsüre düşmüştü yatış filan verilmemişti. Ama o gece hiç uyumadım hep emzirdim. Hatta ilk günlerin sütleri duruyordu buzlukta daha sarı. Ememediğini sağıp atmıştım onları ılıtıp verdim öyle toparladı. Yine gösterin yarın doktora