syaby Destinaaa silikon tabaklar almış başını gidiyor valla şahsen ben normal bir züccaciye gidip her yerde olan hommy life ürünlerinden sert plastik 3 tane kapaklı kase 2 tanede bölmeli tabak aldım çok güzeller , kaşık olarak wee nin saklama kutulu kaşık çatalı ve nuby’nin 5 li kaşık aldım yumuşak her yerde var uygunlar, babyjem meyve emziği aldım bu kadar. Ha birde silikon önlük dün bime bile gelmişti, birde wee suluk aldım. Bende geçen ay araştırıyorum silikon şartmı vs diye öğrendim ki değilmiş instagram annelerine özenip alma hatasına düşmedim şükür 😂 150-200₺ nerdeyse bi tanesi bir aylık ek gıda masrafı
Selma-aygun37 Destinaaa pandish marka vakumlu bölmeli silikon tabak wee baby silikon kaşık yine wee baby plastik kutulu kaşık çatal nuk un alıştırma bardağı yorni marka önlük ve yer bezi wee baby cam rende marka hatırlamıyorum buhar pişirme aparatı babyhope mama sandalyesi şimdilik hepsi bu 1.5 ayımız kaldı ben bazı şeyleri alalı 2-3 ay oluyo iyikide almışım önceden şimdi çok pahalandi bütün aldıklarım
Katy Destinaaa bunlardan aldim. Tabaklar makinada yıkanıyor hiç bişi olmuyor. Düşsede kırılmıyor çok tatlı ben begendim. Diğer aldiklarimida ekledim bakmak isterseniz. Aldıgımda daha uygundu sımdı Zam gelmıs. Zaman zaman indirim giriyor takip ederseniz https://ty.gl/usr2gr4a16 https://ty.gl/nnigr6n4g4 https://ty.gl/ii7h9dljng https://ty.gl/sl2wgk7i8u
Zeynepbahar91 Destinaaa bime bölmeli tabak gelmisti onlardan almistim. Bir de mycey kasiklariydi galiba. Bulduklari her seyi zamanla aşagi atmaya ogrendikleri icin cok fazla.esya almadigimdan memnunum.
Ecemceylan Mycey kaşık aldıj,baby plus dökülmeyen tabak aldım, mycey meyve süzgeci aldım,babyplus pipetli suluk ve alıştırma bardağı aldım, uzun kollu giyilen önlük aldım. Bebeğim 6 ay 22 Günlük bunlar işimizi görüyor şuan.
Katy Ecemceylan Yemesine yiyor onda sıkıntı yok. Bikac saat sonra aniden kusuyor. onuda denedim yine kustu. Bazen uykuda kusuyor