Kızlar selam, sorumu nasıl soracağımı ne şekilde soracağımı bilmiyorum. Ama anlatmaya çalışacağım..
Biz rastgele 28 kasım da eşimle korunmadan ilişkiye girmiştik. 1 Aralıkta da adet oldum.. Yani 2 gün sonra.
Tabi aklımda fikrimde hamilelik gibi bir durum yok. Beklenilecek bir durumda değildi bizim için. Ocak ayında adet olmam gerekirken hala olmadım. Kafamda bir acaba oluşmaya başladı. Bugün gecikmemin 7. Günü.. İster istemez şüphe doğdu. Çünkü ben doğumdan sonra adet olmaya başladığımdan beri, ilk defa bu kadar uzun süreli gecikme yaşıyorum. En fazla bir ya da iki gün oynuyor (bu hamilelikten de önce de böyleydi) ama 7 gün gecikme hiç yaşamadım. Gittim dün hamilelik testi aldım, yaptım. Negatif çıktı. Duphaston ve tarlusal içeyim bari dedim. Çok fazla ağrım var. Muhtemelen tarlusal adet görmem için çabalıyor :) bugün de olmayınca bu durumdan eşime bahsettim o da ‘olur mu öyle şey, adet oldun’ dedi. Evet ama ilişkiden hemen iki gün sonra oldum dedim. İnternette bazı doktorların yorumlarını gösterdim. Bu şekilde hamileliğin oluşması da mümkün olabiliyormuş, bazı doktorlar olmaz diyor. Hamilelik olsa test gösterirdi dimi, 7. Gün sonuçta 😶🌫️