Egeninincisi Oğlum 11 aylık üst dişleri çıkıyor ona bakarken farkettim sanırım dudak bağı var ve dişleri ayrık görünüyor acaba o bağın kesilmesi mi gerekirdi ? Dişleri uzayınca birleşir mi ? Bu zamana kadar hiç fark etmemişim dişler çıkınca fark ettim
BirAlparslanAnnesi Egeninincisi hayır zaten o dişler süt dişleri zaten dökülecekler o yüzdem asışl dökülenlerin yerine çıktıktan sonra çok ayrıl olursa o zaman müdahale ediliyor erkenden kestirip riske girmeyin çünki tekrar oluşma ihtimali var..bize doktorumuz ve pedodontistimiz bu şekilde açıklamıştır 🌸
Egeninincisi BirAlparslanAnnesi ay çok teşekkür edeeim içime su serptiniz ikinci seferde de ayrık olursa zaten yapacak birsey yok. Bekleyip görücez bu dudak bagı acaba neden oluşuyor yani genetik birşey mi acaba onuda burda okumustjm o sayede anladım yoksa hiç anlamazdım
BirAlparslanAnnesi Egeninincisi evet genetik 😍 benim oğlumdada var 13 aylığız doğduğu gün ben burdayım diye el sallıyordu dudak bağı🤭çünki damağıda öndeydi yavrumun bariz belliydi yani bizde bu yüzden bildiğimiz içim direkt doktorlara danıştık bu şekilde açıkladılar ve korkulacak hiçbir durum olmadığını söylediler o yüzden sizde içinizi ferah tutun😍 hatta benim oğlum beşiğinde zıpladı zıpladı dudak bağını kendi kesti ama tabi kaynadı tekrardan😂
Egeninincisi BirAlparslanAnnesi ay maşallah cok hareketli belliki☺️Çok çok tesekkür ederim cevapladıgınız için içim rahatladı☺️