Evet şimdi bimden geldim 3 gün önce 46 TL ye aldığım bez bugün 60 TL olmuş şok oldum gerçekten 3 günde ne olmuş olabilir bu nasıl bir düzen ya niye birileri bunlara dur demiyo fırsatçı namussuzlar birden 14 TL zam nedir ya Hanımlar bunlar cinere şikayet ediliyomu bide buradaki bütün anneler e sesleniyorum hep birlikte şikayet edelim belki görürler