Busrab0 35 günlük bebeğim 23 yaşındayım daha saçlarım bembeyaz boyatmak istiyorum artık ama emzirdiğim için de içim rahat değil boyatanlar var mı kendimi baya berbat kötü hissediyorum 😓
Busra-nefes0 Busrab0 Bebeğim 4 buçuk aylık bende geçen hafta boyattım kuaförde emziriyorum bir sıkıntı olmadı çok şükür ama sizinki daha çok minik kırkı çıkmamış o yüzden biraz daha bekleyin derim
Kumru_ Busrab0 Bebeğim 25 günlük. Dün boya aldım bende. Hafta içi eltim bebeğe bekicak bir saat, bende yan odada saçımı boyicam😅
Busrab0 DamlaDorukhan bi sorun oldu mu peki doktorların bazıları 6. Aya bazıları 1 yaşına kadar bekleyin diyolar kana geçiyormuş falan diye
Busra-nefes0 Busra-nefes0 Hayır sağmadım direk emzirdim daha öncede kendim boyamıştım evde kuaföre gitmeden yine sağmadan emzirdim bir sıkıntı olmadı bebeğiniz alerjikse dikkat etmelisiniz. Ben sadece 4 aylık olmasını bekledim ilk 3 ay sıkıntı olabiliyor o yüzden beklemenizi tavsiye ederim
Busrab0 Tgb9191 siz araştırdınızmı peki bi sorun oluyormuymuş annem burda bende anneme bırakıp bi kaç saatliğine gidip boyatmak istiyorum 🙈
Busrab0 Busra-nefes0 teşekkür ederim canım yorum için pazar günü randevu aldım sağıp vericem bende yinede
Eslmerva Bide o değilde saçlar 4. Ayda dökülmeye başlar çoğunlukla böyledir benim çok aşırı dökülüyor mesela boyttıktan sonra dökülmesi beni üzer şahsen😅 siz bilirsiniz🤷♀️
Busrab0 Eslmerva doğumdan sonra saç dökülüyor diyolarfı hep 4. Aydan sonramı başlıyor dökülmeler bende seviniyodum benim saçım dökülmedi daha diye 😂
Busrab0 Kumru_ saçta kalan boya kokusundan rahatsız olabilirmiş biraz boyadıktan sonra saçlarımızı toplarsak onuda yok etmiş oluruz bence :)
Busrab0 Tgb9191 benimde etrafımda boyatanlar oldu aslında ama internette doktor açıklamalarına bakınca şüpheye düştüm bi o yüzden pazar gününe randevu aldım bende yaptırıcam artık
Eslmerva Busrab0 malesef 4. Ay gibi başlıyor benim şuan okadar çok dökülüyor ki moralinizi bozmak istemem sizde olmaz belki ama genelde bu böyle üzülmeyin sonra normale dönüyor yani Buda bi süreç hamilelik gibi😅