Smkrm Yok nefret etmemiştirde oluyo bazen öyle geçer bu durum yemek konusunda çok zorlamayın anne sütü alması çok iyi zaten o çok aç kalırsa illa ki yer, benim kızım da geçen ay rahatsızdi hiç bişey yemiyodu acaba hasta falan mı grip başlangıcı olunca da iştahsızlık oluyo çocuklarda