Üzme canım kendini bende aynı şeyleri yaşadım bu ay ki kontrolümüz de çok üzüldüm doktor sınırda almış dediğin de bizde 3 aylığız ve 500 gram almışız gece bizimki de emmeye kalkmıyor. Artık dün geceden itibaren 3 saat arayla alarm kurdum kalkıp emziriyorum o emme anında hem uyanmıyor emip geri uyuyor. Aç kalmasındansa kaldırıp emzir belki faydası olur deneyip görücez 🤷🏻♀️