Dalın 1 yaş altı bebeklere tavsiye etmem sülfat içeriyor. Ne kadar göz yakmıyor dese de yakıyor. Ben babydream kullaniyorum şimdilik yenidogan dönemi için almıştım içeriği çok hassas ve temiz. Sonrası icin Johnsons baby kullanacağım. Johnsons’ın pembe olanını kendimde kullandım uzun zaman sülfatsiz oldugu için keratin bakımdan sonra iyi gelmişti. Enayi gibi aynı içerik olup yetişkin sampuanina 120 lira verecek kadar salak değilim 😂😂😂