Morlahana
ya hep değişiyor benim büyük oğlum 18 aylıkken 23 numara giyiyordu ve onu nerdeyse 6 ay giydi. küçük oğlum da şuan 16 aylık ve 20 numara giyiyor (2 aydır), muhtemelen nisan ayında 21/22 giyer diye düşünüyorum. bence bekleyin almayın daha bazen birden boy atıyorlar ayakları da birden çabuk uzuyor.