Merhaba hanımlar 19 günlük bir bebeğim var. Sütüm geliyor sarılığımız da var 1,5 saatte bir emziriyorum ama son iki üç gündür bebeğim 1,5 saat olmadan uyanıp emmek istiyor bazen 1 saat dolmadan emmek istiyor uyanık olduğu her an versem emiyor. Bu yüzden de sütüm birikmiyor hiç. Bu durum normal mi sizce bu yüzden sürekli aç olduğunu düşünüyorum. Elimi dudağının kenarına değdiriyorum hemen emmeye çalışıyor aç mı tok mu nasıl anlarım ağlayınca dayanamıyorum meme veriyorum susuyor. Bu arada günde 6 kez rahat çişini yapıyor 3 4 kez de kakasını yapıyor. Başka bir anlama yolu yok mu