Bacılar herkese iyi pazarlar 🍃
Çamaşır makinamın içi berbat kokuyor haliyle elbiselerde öyle sirkeyle bulaşık makinası tableti koydum boş çalıştırdım suyunu boşalttım lastikleri deterjan bölümünü sabunla iyice yıkadım kapağını 1 saat açık bıraktım hava alsın diye ama hala geçmedi koku bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun 🙏🏻