Kızım 15 aylık emerek uyuyor sadece şimdiye kadar uyku eğitimi vermek istemiyodum zararlı olduğunu söyleyenler var ama bu aralar yarım saatte bi uyanıp emmek isteyince uyku eğitimi araştırmaya başladım birisiyle görüştüm yumuşak geçişlerle eğitim vereceğimizi söyledi bir yanım eğitim ver diyor kontrol bende olacak kızımı zorlamadan bir yanımda aramızdaki bağ zarar görürse psikolojisini etkilerse diyor.. aklım çok karışık yani aranızda bu eğitimi veren özellikle emerek uyuyan bebeklerde sürecin nası gittiğini anlatan tecrübeli annelerimden fikirlerini bekliyorum