_YanakReisinAnnesii İstenilen tetkiklere baktığımda süt ve yumurta beyazı Ige yazıyor ve Ige sonucu böyle çıkmış normal değer diyor yani alerjisi bitmiş mi nedir acaba bilgisi olan var mı 🙏
Daphne2021 _YanakReisinAnnesii bizde kan testi yaptırdık sütte birşey çıkmadı yumurta akı hafif çıkmasına rağmen ben hepsine diyet yapıyorum. Testler yanlıltıcı olabiliyormuş
_YanakReisinAnnesii Daphne2021 bize 2 ay önce deri testinde teşhis koyuldu sadece mamayla beslendiği için 2 aydır alerji maması içiyoruz kontrol de kan alındı ne durumda bakılması için sonucları böyle çıkmış