Merhaba kızlar kızım. 8,5 aylık dokuza girmek üzere doğduğundan beri kolik bi bebekti ama altıncı ayda hafifledi kolik şimdi kendisi gazını halledebiliyor.anne sütü formül mama ek Gıda şekşinde gidiyorduk fakat formül mamayı bir haftadır hiç bi şekilde içmeyip reddediyor bu sebepten kaşık mama tavsiye etti doktorumuz gece uyanıyor emiyor bi süre sonra sütüm yetersiz olunca ağlıyor sanıyorum formül deniyorum içmiyor kaşık maması yapıyorum ki (kaşık içiyor) içmedi,altını açtım temizledim sırtını sıvazladım gazı vardır diye hiç bir yok ağlama krizine girdi kucağımdan atıyo kendini sabah altıya kdr uyumadı artık bende çok yoruldum bi yeri ağrıyo desem hep aynı saatlerde ağlıyor doktora mı götürsem bilemedim 😩😩😩😩😩