Hanımlaaaaar 🌸 Herkese musmutluuu pazarlar ☺️
İlk yaşımıza 1 aydan az bi süre kaldı.. Doğum günü parti fotoğraflarınız varsa veya güzel fikirleriniz, şunu şöyle yapabilirsin, buda olsa güzel olur, ben böyle yapıcam, yapmadım ama şimdiki aklım olsa şunu yapardım dediğiniz herşeyi yazar mısınız 😍 Mekan olarak bi cafe de olucak. 20-25 kişi arası olur. Kıyafet, süsleme, hediyelik, her konuda önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻💙 Aslında küçük çocuk için böyle partiler felan bazılarına anlamsız gelsede benim için oğlumun ilk yaşı çok özel ve hatırlamayacak bu yüzden onu güzel anılar bırakmayı çok istiyorum 🙏🏻