Kızlar bebeğim dün öksürmeye başladı (bende 2 haftadır hastaydım yeni atlatıyordum) ve balgamı var doktora götürdüm Crp kan değerleri falan bakıldı gayet iyi ciğerlerinede vurmamış dedi ıburamin zero verdi 5 gün günde 3 kez yarım ölçek kullan dedi , dün gece başladım kullanmaya bebiş uyanıyor yemeğini yiyip geri uyuyor çok halsiz acaba ilaçtan mı hastalıktan mı bilemedim