Benim bebeğim de 2,5 aylık baştan beri savaş halindeydik denemediğim yol kalmadı emzirme danışanı bile çağırdım eve ama yok başaramadım malesef sağıp verdim çok üzdüm kendimi artık delirme nokttasına geldim insanların baskısı yüzünden üstüne hatta mastit oldum size tavsiyem kendinizi emmiyorsa yıpratmayın inanın emmeyen tek sizin bebeğiniz değil. Bir de sütünüz çoksa elektronik makine bi yere kadar çekiyor benim gibi tıkanmayın ya hastanede boşaltın veya kiralanan yerler hastane tipi makine kiralayın ama en önemlisi lütfen kendinizi üzmeyin Allah büyük sağlık olsun diyin