Umutluluk Kızlar 29 yaşındayım doğumdan dolayı yüzümde leke oldu kantaron kullandım iyi gelmedi şöyle evet bu ürün mükemmel diyeceğiniz birşey var mı ? Birde göz altı ki morluğu ve göz kenar kırışıklığı için ?