Zeyuu1919 Kızlar bugün aldık bu gaz ılacını eczacı 15 damla demis mamaya yada cay kasıyla vericekmşsiz bana fazla geldi . Sizler nasıl kullanıyorsunuz nasıl kullanılması gerekiyor
Sehertosunn Zeyuu1919 ben ilk zamanlar günde 4 kere 15 damla kullandim Sonra gaz durumuna göre azalttim
thecamellia Zeyuu1919 sabah öğle akşam toplam 30 damla her öğünde 10 ar damla şeklinde kullanıyorum doktorum öyle söyledi
Tweetyy Zeyuu1919 eczaci gude 3 kez 5 damla dedi. Dr gunde 3 kez 15 er damlaya kadar cikabilirsin istersen kademeli arttır dedi. 8damla veriyorum yetiyor
MrymC__ Zeyuu1919 Ben günde 4 kez veriyordum mama icmeden önce veriyordum sonra mama iciriyordum. eczanede bir bayan bana öyle tavsiye etmisdi öylede iy geliyordu.