esgc Merhaba lansinoh süt sağma Makinesi aldım kullanmaya çalışıyorum ama süt çıkmıyor? Neyi yanlış yapıyorum acaba? Elimle sağdığıö zaman çıkıyor ama pompada bir damla bile çıkartamıyorum
Gegimasal esgc bir tuşu sağma değil çağırma acaba doğru kullanıyormusunuz? YouTube veya İngilizce bilen biri yardımcı olsun.