Ceno be safe izi comfort 9-18izofix yok çok memnunuz. Uyurken başı öne düşüyor yasladığında çok geri olmuş olduğu için ama arkasını destekleyince sıkıntı kalmıyor. Dışarıyı rahatça izleyebildi 6.ayından itibaren bu benm için önemliydi. E zaten adac testlerini de geçmiş. Ama maddi imkanınız varsa şu dönen versiyonundan alsanız arabaya koyarken büyük rahatlık. Yatış kdemesini. diğerlerine göre daha iyi buldum ben. Tabiki hiçbiri tam yatmıyor yatıyor gibi olmuyor ama başka markalara göre çok iyi.