Semirdede1205 Sadece anne sutu aliyorsa hic bir sey yapmaniza gerek yok. Doktorumuz 10gune kadar normal demisti. 13.gunde yapmıştı herhangi bir sıkıntısı da olmamıştı yapmadigi halde