Meliska Merhabalar kizlar…kizim 2 aylik 3 4 gunden birde kakasini yapiyor hem anne sutu hem mama veriyorum…ninem arabir elma suyu 2-3 damla damlat agzina soyluyor bagirsaklarini bosaltacak normale dondurucek soyluyor…ne yapacagimi sasirdim 🙄
HavvaHalil95 Meliska ninene elma suyu ver 😁 canı elma suyu istiyor daha bebişin küçük ay ne karışırlar ki 😤
Miniminimini Meliska yani daha verilmez ki çok küçük yag sür popişine filan gliserin fiiller var doktor önerisiyle kullanabilirsin ama elma suyu olmaz yani
Gryffindor Meliska Probiyotik kullanıyor musunuz ? Elma suyunu düşünmeyin bile kaka yaptırmanın başka yolları da var
EsnadinAnnesi Meliska benim bir arkadaşım 40 çıkmamış bebeğine elma suyu vermeye kalkmıştı . Her şeyin bir zamanı var böyle yaparak daha da çok bizarsın bağırsaklarını bu seferde ishalle uğraşırsınız
DenizSayerr Meliska senin ninen demiş bana yaşlı bir erkek çoçuk doktoru dedi D vitamini içemiyor kusuyor dediğimde tadını beğenmiyordur elma suyu damlat öyle içir dedi halada yapmam doktor olsa dese büle
Sena0 Benim doktorum hafta da 1-2 kere çay kaşığıyla zeytinyağı verebilirsin demişti. Bi kaç kere verdim ama karın ağrısı yaptı bizde biraz o yüzden kestim şimdi günde 1 kere su veriyorum mama ile beslendiği için.
Meliska Sena0 canim su veriyorum bende ama kar etmiyor yine 3 4 gunden bir yapiyor kakasini..artik oyle alisti noldu bilmiyorum