Bebeğim hastaydı ilaç fln kullandık burnu tikaliydi i geçti baya çektim çıkmadı sümük vs yanlizca boğazında hirildi var öksürünce giidyir bı sure sonra yine oluyor öyle balgam var giibi öksürüyormuyor öksürüğü kuru elimi gogsune koyuyorum hirildi yok şükür böyle böyle duzelirmi yine doktora götürmek lazimmi