Melegimekavustum Arkadaşlar merhaba 1 ay 15 günlük bebeğim var. Gazı yok karnı tok altı temiz ne yaparsam çok uykusu olduğu halde uykuya damlıyor. Meme de uyuyor dalıyor yerine alınca uyanıyor. Gündüzleri böyle. Gece de dalana kadar çok uğraşıyoruz dalınca uyanmıyor. Ama gündüz de hep meme de uyumak istiyor aynısı oluyor Bi kaç gündür. Neden böyle anlamıyorum şu an bile gözünden uyku akıyor ama yookk. 🤦♀️
ElvinDeniz Melegimekavustum ah aynı sorunu bnde yaşıyorum 1 aylık bizde ve sadece meme de uyuyor bırakıyorum uyanıyor artık bileklerim ağrıyor. Gece de zorla dalıyor ve dediğiniz gibi uyanmıyor napıcaz bilmiyorum 😔
Melegimekavustum [silindi] 39+1 de doğdu. 5.haftası atak haftası diye biliyorum ama. Yanlış mı hesapladım acaba?
Siruis Siruis Ağlamıyor da uyukusu olduğu halde direniyor uyumuyo gece kucağımda uyuyo beşiğe koyunca uyanıyor ama gündüz beşiğe koyuyorum uyanmiyo
Melegimekavustum Siruis benimki de direniyor. Sızana kadar mücadele ediyorum. Sızınca da 10 dk belki 20 en fazla. 45 dk döngüsü var bide. 45.dk uyanıyor destek arıyor uykuya dönmek için uyuyabilirsem uyutuyorum. Yine fazla sürmüyor o da.
Casmins Melegimekavustum Loş ve sessiz ortamda onu rahatlatacak beyaz gürültü yada ninni gibi seslerle denemenizi tavsiye ederim.
[silindi] Melegimekavustum benim de 30 kasımda 39+1’de doğdu.bir 10 gün önce atak gibi bir şey yaşadık ama şimdikinin sebebini anlamıyorum hem emmek istiyor hem memeyi bulamıyor uyumak istiyor uyuyamıyor, ıkınıp duruyo gazını çıkarırken korkup yarıda bırakıyor yani her huysuzluk atak değildir tabi ama anlayamıyorum bu huysuzluğun sebebini. Atak için illa 40+0’dan hesaplamak gerekmiyor sanırım, artı eksi arada 1 hafta oynuyormuş.
Aysgl_Asya Melegimekavustum kızım 40 günlük oldu aynıyız inan cnm.butun gün memede uyuyo uyanıyo hep kucağımda.yatagina bırakınca 5 dk bile surmuyo uyanıyo. Gece de çok zor yatırıyorum ama dalarsa bı güzel uyuyo ben uyandıran kadar kalkmiyo. Bıraksam sabaha kadar uyur heralde. Ama 2 saatte bı kaldırıyorum doyurmak için . Sonra yine kısır döngü 2 saat uyutmaya uğraşıyorum 😂
Melegimekavustum Aysgl_Asya aynen böyleyiz. Bi de karnı tok meme için bir ağlaması var gören bu çocuk aç aç der 😀 o kadar emiyor ki kusuyor fazlasını Michelin lastikleri gibi olacak emmekten😀
[silindi] Aysgl_Asya benim de oğlum 40 günlük, keşke uyuyunca benimki de güzelce uyusa sürekli mızırdıyor 1 saat aralıksız yatmıyor hep bi huysuz napcam bilmiyorum. Maaşallah kızınıza nazar değmesin🧿
Aysgl_Asya Melegimekavustum ayy emsin kizz valla bende hep istesin hep veririm 😂 biz mama takviyesine başladık mama verince bı sure emmiyo karnı doyuyo ya
Melegimekavustum [silindi] gaz çıkarırken korkma ağlama bizde de var. Dr a sormuştum çok normal demişti. Gazı olunca zaten durmuyor ne yaparsam yapayım çıkarana kadar yardımcı oluyorum rahatlayınca uykuya devam ediyor. Çok uyaran var mı uyutmaya çalıştığınız yerde onlara dikkat edin isterseniz. Belki işe yarar. Sizin oğlunuza da maşallah 🌺
Aysgl_Asya [silindi] gaz problemi olabilir mi acaba. Bizimki de yeni başladı gaz sıkıntısı yaşamaya. Bazen okadar huzursuz oluyo ki gerçekten. Yarın eczaneye gaz damlası sorcam bi
[silindi] Melegimekavustum yok ben gazına yardımcı olamıyorum çocuğumun ya hadi bağırsaklarındaki gazı geçtim bazen emdikten sonra midedeki gazı bile kendi isterse çıkarıyor istemezse yarım saat bir saat uğraşsan çıkarmıyor. Uyaran olarak da eşimin ailesi geliyor sık sık belki ondandır ben rahat edemeyince çocuk da edemiyordur. Televizyonu yalnız olduğumuzda genelde kapatıyorum uyumamak için sadece telefonda takılıyorum başka da aklıma bir şey gelmiyor🙄
Goktugunannesi1234 [silindi] aynısı bizdede var napsak etsek emzirme sonrası gazı cikaramiyoruz ne zaman kendi isterse çıkarıyor. 😔 Bazende gaz sancısına dönüşüyor
[silindi] Aysgl_Asya gaz problemi var zaten ıkınıyor ıkındıkça kusuyor bir de gazını çıkarırken korkup yarıda bırakıyor. Gaz probleminin zirve olduğu olduğu dönemler 6.haftadan 8.haftaya kadarmış. Her çocuğunki değişebilir tabi ki. Normalde gaz problemi oldukça zinco veriyorduk ama bu 2-3 gündür daha çok olduğu için her 8 saatte bir veriyoruz inşallah işe yarıyordur.
Melegimekavustum Aysgl_Asya biogaia gaz damlası var Dr umuz yapamadıpında ver sürekli verme masaj ve hareketlerle çıkarmanın tavsiye ederim demişti. O şekilde epey faydasını gördük. Ama zorlandığını hissettiğimde emzirmeden yarım saat önce 5 damla veriyorum.